FANDOM

Fabuła

Pilot

Sezon 1: Rok węży

Sezon 2: Ostateczna bitwa

Sezon 3: Reaktywacja

Sezon 4: Turniej Żywiołów

Sezon 5: Opętanie

Sezon 6: Podniebni piraci

Święto Umarłych

Odcinki

Pilot

Odcinki pilotażowe są czterema jedenastominutowymi odcinkami rozpoczynającymi serial. Przedstawiają one formację drużyny Ninja przez Senseia Wu i jej pierwszą misję - zdobycie czterech Złotych Broni Spinjitzu przed Lordem Garmadonem i jego Armią Szkieletów.

Odcinki te miały swoją premierę na oficjalnej stronie Ninjago w styczniu 2011 roku. Nigdy nie otrzymały właściwego polskiego wydania DVD, ale pojawiły się na dwóch promocyjnych płytach: 7 września 2011 roku w Magazynie Cartoon Network i w marcu 2015 roku w Magazynie LEGO Club. Ich polska premiera telewizyjna odbyła się dopiero 19 stycznia 2015 roku na kanale Cartoon Network, gdzie zostały one wyemitowane jako dwa dwudziestodwuminutowe odcinki: Tajemnice Ninja i Władca cieni.

Nr w sezonie Tytuł Premiera Karta tytułowa
1 Tajemnice Ninja Styczeń 2011 (internet)
19 stycznia 2015 (telewizja)
Pilot 1.png
Wioska Ignacia zostaje zaatakowana przez Szkielety, które porywają Nyę. Kai zgadza się na szkolenie u Wu, by ją uratować.
2 Złota broń Styczeń 2011 (internet)
19 stycznia 2015 (telewizja)
Pilot 2.png
Kai poznaje pozostałych uczniów Wu: Cole'a, Jaya i Zane'a. Razem ruszają do Jaskiń Rozpaczy, gdzie po raz pierwszy używają Spinjitzu i zdobywają pierwszą Złotą Broń - Kosę Wstrząsów.
3 Władca cieni Styczeń 2011 (internet)
19 stycznia 2015 (telewizja)
Pilot 3.png
Ninja odnajdują kolejne dwie bronie: Shurikeny Lodu i Nunczako Błyskawic
4 Broń przeznaczenia Styczeń 2011 (internet)
19 stycznia 2015 (telewizja)
Pilot 4.png

Sezon 1: Rok węży

Rok węży jest pierwszym pełnoprawnym sezonem serialu. Składa się z trzynastu odcinków i ukazuje zmagania Ninja ze starożytną rasą Wężonów, odkrywanie przez pełni swoich możliwości oraz początki wybrańca - legendarnego Zielonego Ninja.

Pierwszy odcinek tego sezonu miał swoją polską premierę 10 lutego 2012 roku na kanale teleTOON+, a ostatni 12 maja tegoż roku.

Nr w serii Nr w sezonie Tytuł Premiera Karta tytułowa
1 1 Atak węży 10 lutego 2012 200px
Lloyd uwalnia Hipnokobry.
2 2 Dom 10 lutego 2012 200px
3 3 Ukąszeni 10 lutego 2012 200px
4 4 Nie ufaj wężom 10 lutego 2012 200px

Sezon 2: Ostateczna bitwa

Ostateczna bitwa jest trzynastoodcinkowym drugim sezonem serialu i bezpośrednią kontynuacją poprzedniego. Jest on podzielony na dwie części: pierwsza z nich to trening Lloyda na Ninja i najróżniejsze próby jego ojca na przerwanie szkolenia z użyciem Megabroni, a druga to sojusz Garmadona z Mrocznym Władcą i jego Kamienną Armią. Początkowo ostatni odcinek tego sezonu miał stanowić zakończenie serialu, jednak z powodu niezwykłego sukcesu i popularności serii Ninjago zdecydowano o kontynuowaniu go.

Pierwszy odcinek tego sezonu miał swoją polską premierę 20 września 2012 roku na kanale teleTOON+, a ostatni 12 stycznia 2013 roku.

14 1 Atak ciemności 20 września 2012 200px
15 2 Piraci kontra Ninja 21 września 2012 200px

Sezon 3: Reaktywacja

Reaktywacja jest trzecim sezonem serialu i składa się z ośmiu odcinków. Mroczny Władca powraca jako wirus komputerowy i pragnie odebrać Lloydowi jego Złotą Moc, by odzyskać fizyczną postać, a Ninja stają do walki z jego Ninja Droidami.

Pierwszy odcinek tego sezonu miał swoją polską premierę 15 marca 2014 roku na kanale teleTOON+, a ostatni 12 lipca tegoż roku.

27 1 Spięcie 15 marca 2014 200px
28 2 Droga milczącej pięści 15 marca 2014 200px

Sezon 4: Turniej Żywiołów

Turniej Żywiołów jest czwartym sezonem serialu i składa się z dziesięciu odcinków. Mając nadzieję na odnalezienie Zane'a Ninja przyjmują zaproszenie tajemniczego Mistrza Chena na udział w jego turnieju, w którym muszą się zmierzyć z innymi Mistrzami Żywiołów.

Pierwszy odcinek tego sezonu miał swoją polską premierę 9 marca 2015 roku na kanale Cartoon Network, a ostatni 20 marca tegoż roku.

35 1 Zaproszenie 9 marca 2015 200px
36 2 Tylko jeden zwycięży 10 marca 2015 200px

Sezon 5: Opętanie

Opętanie jest piątym sezonem serialu i składa się z dziesięciu odcinków. Duch pierwszego ucznia Senseia Wu opętuje Lloyda i pragnie uwolnić swoją mistrzynię z Przeklętej Krainy, by przejąć kontrolę nad szesnastoma równoległymi wymiarami.

Pierwszy odcinek tego sezonu miał swoją polską premierę 22 czerwca 2015 roku na kanale Cartoon Network, a ostatni 25 lipca tegoż roku.

45 1 Wiatry zmian 22 czerwca 2015 200px
46 2 Opowieści o duchach 23 czerwca 2015 200px

Sezon 6: Podniebni piraci

Podniebni piraci są szóstym sezonem serialu i składają się z dziesięciu odcinków. Ninja stają do walki z Podniebnymi Piratami dowodzonymi przez dżina Nadakhana, który pragnie odtworzyć swój rodzinny wymiar i zyskać moc nieskończonych życzeń.

Pierwszy odcinek tego sezonu miał swoją polską premierę 8 kwietnia 2016 roku na kanale Cartoon Network, a ostatni 6 maja tegoż roku.

Święto Umarłych

Święto Umarłych jest czterdziestoczterominutowym odcinkiem specjalnym. Podczas tytułowego święta dawni złoczyńcy powracają do życia, a Cole musi zmierzyć się z Senseiem Yangiem.

Odcinek miał swoją polską premierę 31 października 2016 roku na kanale Cartoon Network.

Tytuł Premiera Karta tytułowa
Święto Umarłych 31 października 2016 200px

Wydanie DVD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki