FANDOM

Rok Węży – Przygoda Trwa

Armia z Kamienia

Kiedy Skales wrzucił Garmadona poza pokład helikoptera, ten został wyrzucony przez fale na Mroczną Wyspę. Ponieważ Władca wyczuł jego obecność, przemówił. Garmadon początkowo przestraszył się. Mroczny Władca obiecywał mu, że Garmadon przemieni Ninjago na swoje podobieństwo. Pod wpływem tego Garmadon uruchomił przełączniki, które znajdowały się w skale pośrodku wyspy. Tak Mroczna Wyspa powiększyła się.

Dzień, w którym zatrzymało się Ninjago

Mroczna Wyspa powróciła do dawnego wyglądu. Mroczny Władca nakazał Garmadonowi wspinać się po ogromnej górze, mówiąc, że czeka go tam wielka moc. Gdy w końcu Garmadon wspiął się, ujrzał Niebiański Zegar. Władca polecił, aby nałożył hełm, który znajdował się na podeście Zegara. Tym samym sposobem uruchomiono Zegar, który odliczał czas do ostatecznej Bitwy pomiędzy dobrem a złem.

Ostatnia podróż

Garmadon przywołał mocą hełmu Kamienną Armię. Ta zaczęła kopać. Garmadon był zirytowany, że ma armię, która jest zdolna natychmiast podbić Ninjago, a tymczasem „bawią się błotku”. Mroczny Władca wyjaśnił, że to, co nazwał błotem, to [[Mroczna Materia], moc, zdolna do stworzenia Broni Ostatecznej. Jedna jej kropla może zmienić ludzkie serce na czarne jak noc.

Wyspa Ciemności

Broń Ostateczną nadal budowano. Mroczny Władca wyczuł obecność Ninja na wyspie, o czym ostrzegł Lorda. Ten wysłał na patrol Kamiennych Wojowników.

Ninja udało się odzyskać moce żywiołów, a Lloyd poznał technikę walki Złotego Smoka. Garmadon zaczął wątpić w Władcę, jednak ten uspokoił go, bo oni też stawali się coraz silniejsi.

Ostatnia nadzieja

Niebiański Zegar zaczynał kończyć odliczanie. Władca zauważył jednak, że Garmadon wewnątrz walczył ze sobą. Wiedział, że nie chciał on walczyć z Lloydem.

Ninja zabierają Garmadonowi hełm, przez co Władca był zdenerwowany, bo jego plan mógł się nie powieść. Bo kilku potyczkach, Ninja dotarli do Zegara, aby go ostatecznie zatrzymać. Długo szukali miejsca na niego, ąz w końcu Misako odłożyła go we właściwie miejsce. Niestety, zrobiła to o kilka sekund za późno. Zegar wystrzelił promieniem, który ukończył Broń Ostateczną. Władca poprowadził do niej Garmadona.

Powrót Mrocznego Władcy

Garmadon przemienia dzięki Mrocznej Materii Nyę na swoje podobieństwo. Władca przygląda się temu, a potem udaje się w ślad za Garmadonem do brzegu wyspy. Misako, Wu i Lloyd nie zdołali przekonać Garmadona, aby nie strzelał z Broni Ostatecznej. Tak zaczyna burzyć równowagę.

Lloyd wskoczył na Garmatron (Broń Ostateczną), aby powstrzymać ojca. Niestety, wraz z generałem Kozu lądują na ziemi, a Władca rozkazuje dalej strzelać w Ninjago. Tym samym Lord Garmadon nieświadomie zaburzył równowagę, i Władca przejął jego ciało.

Metamorfoza Władcy na smoka rozpoczęła się. Tymczasem Ninja musieli go powstrzymać. Lloyd walczył z nim, pomógł mu nawet ojciec, który wciąż był w Władcy. Jednak Władca użył mocy i wystrzelił go na dalszy kraniec wyspy. Nie trafił go Bronią Ostateczną, ponieważ ojciec Zane’a w tym przeszkodził. Zdołał natomiast uruchomić portal, przez co dostał się do Ninjago. Lloyd skończył na tym, że miał złamaną nogę.

Wejście Mistrza

Władca przemienia Miasto Ninjago na swoje podobieństwo. Metamorfoza powoli zaczyna dobiegać końca, a Ninja nadal są na wyspie.

Garmatron przemienia się w ogromny wieżowiec. Stał tam sam mroczny Władca, już jako smok. Ninja wspinali się, jednak cały czas Władca zamieniał w złego jednego z nich. Wu, Misako i dr Julien (ojciec Zane’a) odnajdują hełm, aby przejąć kontrolę nad armią.

Rozpoczęła się ostateczna rozgrywka. Lloyd na Złotym Smoku kontra Władca. Zaczął siać mrok wokół Lloyda, aż w końcu zapadła absolutna ciemność. Głowa Władcy powiększyła się, i ostatecznie połknęła Lloyda. Niestety, Złoty Ninja spowodował wybuch światła, co zniszczyło Władcę. Garmadon odzyskał kontrolę nad ciałem i stał się dobry. Ta walka jednak nie oznaczała końca życia Władcy…

Reaktywacja

Spięcie

Mroczny Władca żyje! Wszedł do systemu Borg Industries. Żyje w Cyberświecie, jako Cyfrowy Władca.

Władca odkrywa, że Cyrus Borg dał Ninja Technoostrza – bronie zdolne go zniszczyć. Przez to robi się wściekły, i zmienia Borga w OverBorga. Prawie powstrzymałby Ninja, gdyby nie Wu.

Droga Milczącej Pięści

Wszystkie machiny w mieście służą już Władcy. P.I.X.A.L. rozpoczyna przeniesienie mocy z machiny, która miała w sobie odrobinę Złotej Mocy. Ciało Władcy zaczęło się tworzyć, jednak było to zbyt mało energii. Potrzebny był Złoty Ninja. Aby dowiedzieć się gdzie jest, Mroczny Władca odczytał wspomnienia Senseia Wu. Ninja wyłączają elektrownię, przez co Władca pozostaje uśpiony.

Zanik mocy

Tajemniczy nieznajomy budzi Władcę do życia. Podobnie zostaje przebudzony Wu, tylko przemieniony podobnie jak Borg. Wraz z nieznajomym dowiadują się o wówczas obecnym miejscu znajdowania się Lloyda.

Klątwa Złotego Władcy

Władca wysłał Ninja Droidy do Labiryntu Hiroshi'ego, gdzie ścigały Lloyda. W międzyczasie Ninja dowiedzieli się o legendzie Wężonów – legendzie mówiącej o Mrocznym Władcy. Władca przeją też ciało Ninja Droida, aby nakłonić Zane’a do przejścia na jego stronę.

Władca sterując Smokiem Nindroidem wznosił się nad brzegiem Labiryntu. Z tyłu nadchodził nieznajomy, którym okazał się Pythor! Udało im się w końcu porwać Lloyda.

Starcie w Cyberświecie

Władca rozpoczął przeniesienie Złotej Energii Lloyda. Ninja musieli zmierzyć się z nim w Cyberprzestrzeni. Szybko zostali wykryci. Najpierw Władca starał się ich wessać do wnętrza obiektów, a potem obrócił cały świat do góry nogami. Jednak i tak dotarli do serca systemu. Tam użyli Technoostrzy. Lecz Władca nie dał tak łatwo za wygraną. Stworzył sobie ciało w programie, które zablokowało komendę resetu. Dopiero stając się złotymi Ninja ostatecznie zresetowali program. Władca jednak w ostatniej chwili umknął do nowego ciała.

Kryptonim: Arkturus

Pythor i Ninja Droidy wyławiają Władcę, który był wtedy plazmą. Jak się okazało Pythor połknął go, ponieważ Władca nie chciał, aby jego słudzy widzieli go w osłabionej formie. Zbudowano rakietę kosmiczną Arkturus, aby udać się w kosmos po Złote Bronie – tylko one mogły pomóc Władcy odzyskać pełnię mocy.

W otchłani

Ninja dzielnie walczą z Ninja Droidami o złoto ze Złotych Broni. Tymczasem Władca odzyskuje ciało, jest jednak osłabiony i cały czarny.

Tytanowy Ninja

Złote Bronie powróciły do Ninjago. Władca odzyskał dawne barwy. Złoto przetopiono, aby zbudować łazik dla Władcy. Gdy już odzyskuje potęgę, zaczyna siać spustoszenie w Nowym Mieście Ninjago. Z czasem staje się coraz większy. Gdy wreszcie staje twarzą w twarz z Ninja, używa Spinjitzu. Było to jednak Spinjitzu większe od Tornada Kreacji. Ninja przeżyli tylko dlatego, że skryli się w Twierdzy Wytrwałości. Stoi na niej pieczęć, której nie może zniszczyć Złota Moc.

Władca oplótł złotą sieć na Wieży Borga. Tam stoczył walkę z Zane’em. Właściwie, to Zane użył swojej mocy, aby ostatecznie zniszczyć Władcę.

Po tym wydarzeniu po Władcy został tylko hełm. Dalsze jego losy nie są znane…

Uwagi

Ta biografia została napisana całkowicie przeze mnie. Zabrania się kopiowania i używania bez mojej zgody. ~JakUb(Dyskusja) 14:18, wrz 21, 2014 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki