FANDOM

Opinia Bohatera: Preston Stormer

Nic nie dorówna przyjemności ze zlikwidowania któregoś z łotrów. To jest zadanie Fabryki Bohaterów. Sprzątamy galaktyczne śmieci.

[Tu mam stanąć? Dobrze. Co mam powiedzieć? Dobrze, powiem im.] Nie twierdzę, że bycie bohaterem z Fabryki Bohaterów nie jest trudne. To wymagająca praca. Ale bardzo ją lubię. Wspaniały jest ten wzrost napięcia, gdy Zib przesyła kolejne zadanie. Obowiązki dowódcy najbardziej prestiżowego oddziału bohaterów w Fabryce są mocno stresujące, ale podczas pracy zachowuję spokój. Tak naprawdę męczące jest nie tyle chwytanie złoczyńców, co utrzymywanie dyscypliny wśród pewnych siebie, początkujących bohaterów. Moim zadaniem jest dopilnowanie, aby podczas okresu próbnego nie stała się im krzywda albo co gorszego. [Co, mam im powiedzieć, dlaczego powinni powiadamiać Fabrykę Bohaterów? To oczywiste. Jesteśmy skuteczni.]Połącz się z Fabryką Bohaterów. Jesteśmy skuteczni. [Jak było? Mogę już iść?]

Preston Stormer
Dowódca oddziału Alfa

Opinie Klientów

Fabryka Bohaterów ocaliła moją farmę!

Te paskudne kosmiczne robale dobrały się do moich upraw i w żaden sposób nie mogłem się ich pozbyć. Nie pomogły nawet materiały wybuchowe. Ale gdy Fabryka Bohaterów przysłała swoje roboty, robale zniknęły w ciągu godziny.

Henry Spliceman, Farmer

Znakomite i szybkie działanie

Złodziejskie roboty cały czas okradały mój sklep ze wszystkich słodyczy i nic nie mogło ich powstrzymać — aż do przysłania oddziału z Fabryki Bohaterów. Ten nie tylko rozwiązał problem, ale także naprawił skrzypiące drzwi! Dziękuję Ci, Fabryko Bohaterów!

Dorothy Barter, właścicielka sklepu

Fabryka Bohaterów uratowała nasze wakacje

Bohaterowie nas uratowali! Byliśmy na urlopie w zamku wypoczynkowym dla androidów, kiedy zostaliśmy uwięzieni jako zakładnicy przez bandę ognistych duchów. Fabryka Bohaterów przysłała oddział, który rozgromił te małe, ogniste paskudztwa. A sami bohaterowie byli nawet dość przystojni. :)

Bettina Sparks, urlopowiczka

Awaria poduszkowca, sukces bohatera

Jechałem z moją klasą na wycieczkę do Krzywego Tranzystora w Piezo, kiedy nagle zepsuł się generator antygrawitacji w naszym poduszkowcu. Kierowca zachował spokój i połączył się z Fabryką Bohaterów. Czterech bohaterów złapało pojazd, zanim stało się nieszczęście. Dziękujemy Ci, Fabryko Bohaterów!

Billy Spokestack, uczeń

Bohaterowie są naprawdę silni!

Podczas napadu na bank jeden z bandytów przygniótł mnie stalową belką. Pierwszy z bohaterów, którzy dotarli na miejsce — niejaki Bulk — zdjął ją ze mnie zupełnie bez wysiłku. Nie miałem nawet żadnych wgnieceń na moim korpusie.

Jeffrey Tickerly, makler giełdowy

Akcja ratunkowa po roju meteorów

Meteory były straszne, po ich upadku ja i moi znajomi znaleźliśmy się w zupełnym chaosie. Bohaterowie z Fabryki ocalili wiele naszych rzeczy, wybudowali schronienie, żebyśmy nie zardzewieli w deszczu, i dostarczyli nam zapasy jedzenia. Bez Fabryki Bohaterów nie przeżylibyśmy nawet tygodnia.

Harper T. Kensington, kasjer w restauracji

Bohaterowie zapobiegli wybuchowi wulkanu!

Nie uwierzyłabym w to, gdybym sama nie zobaczyła. Pięciu bohaterów wykopało kanał w wulkanie, zmniejszając ciśnienie w nim i ratując w ten sposób miasto.

Cristal Matrix, pracownik MPO

Drużyna piłki grawitacyjnej dziękuje Fabryce Bohaterów

Nasza drużyna przegrywała przez trzy sezony, dopóki specjalista sportowy nie nauczył nas, jak uczciwie i skutecznie wygrywać. Nasz trener wciąż mówi tylko o nim!

Drużyna piłki grawitacyjnej Nowej Gwiazdy — „Mechanoidzi"

Ocaleni z pożaru

W zeszłym tygodniu w naszym budynku wybuchł pożar i bohaterowie z Fabryki Bohaterów uratowali nas wszystkich z płonącego górnego piętra. Wynieśli nawet naszego robopsa!

Kay Byte, konsultantka kosmetyczna

Bohaterowie pomogli w powodzi na naszej wyspie

Powódź stulecia odcięła nas od świata i woda długo nie opadała. Powiadomiliśmy Fabrykę Bohaterów i sześciu przysłanych bohaterów postawiło błyskawicznie tamę, ratując całą naszą wyspę! Dziękujemy!

Joey Kahuna, amator surfingu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki