FANDOM

Próba ognia

Oddziały: Alfa 1, Kadeci 1
Miejsce: Kosmiczna Stacja Paliw 22
Członkowie oddziału:
Preston Stormer (dowódca), Nathan Evo, Julian Nex, William Furno, Natalie Breez, Mark Surge
Cel: Save Tanker Station 22 From the Fire Villains
Raport dotyczący misji:
Wielkie zmiany w Hero Factory! Założyciel Hero Factory, pan Makuro, przedstawił dwóch nowych bohaterów zbudowanych w nowym systemie: Nex 2.0 i Evo 2.0. Nie ma wątpliwości, że wniosą oni zupełnie nową jakość do walki o sprawiedliwość w galaktyce. Niewykluczone, że ulepszenie okaże się zbawienne dla wszystkich bohaterów. Stormer, Furno, Breez i Surge zostali niedawno wysłani na Stację Paliw 22, którą zaatakowali jacyś ogniowi bandyci. Oddziałowi Stormera udało się ocalić pracowników stacji, ale bohaterowie nie byli w stanie zbliżyć się do miotających ogniem złoczyńców. Stacja Paliw 22 wytwarza paliwo do kapsuł bohaterów i ma kluczowe znaczenie dla zdolności Hero Factory do reagowania w całej galaktyce. Pracując razem, nowi i starzy bohaterowie użyli swoich umiejętności do wyeliminowania zagrożenia stwarzanego przez połykających ogień bandytów.

Gwiezdni piraci

Oddział: Delta 9
Miejsce: Standardowa stacja kosmiczna 1
Członkowie oddziału:
Lider oddziału: Lucas Valor, Emily Wise, Nathan Slick
Cel: Uwolnienie pracowników stacji z rąk piratów
Raport dotyczący misji:
Bezlitośni piraci kosmiczni pod wodzą niesławnego kapitana Darka Horrendousa zaatakowali stację kosmiczną i uwięzili dla okupu 15 pracowników. Zamiast dostosować się do ich bezczelnych żądań, wezwano na pomoc Hero Factory. Oddział dowodzony przez Valora wziął piratów z zaskoczenia. Ze względu na delikatność ścian stacji kosmicznej użycie broni energetycznej nie było możliwe, zatem bohaterowie starli się z piratami w walce wręcz, używając szabli z mikrowłókien i poduszkowych garłaczy. Zażarta bitwa toczyła się na wszystkich ośmiu poziomach stacji kosmicznej, a niestrudzeni bohaterowie nieustannie zmuszali piratów do cofania się. Wreszcie zapędzeni w róg najniższego poziomu piraci poddali się, gdy Emily Wise napędziła im stracha, wyłączając światło.

Ogniste chochliki

Oddział: Rho 14
Miejsce: Zamek wypoczynkowy dla androidów
Członkowie oddziału:
Lider oddziału: Matthew Flash, Hailey Quick, Maddison Swift
Cel: Uratowanie wypoczywających robotów przed uciążliwymi ognistymi chochlikami
Raport dotyczący misji:
Tysiące plazmowych istot wielkości pięści, zwanych ognistymi chochlikami, nieoczekiwanie spadło na zamek wypoczynkowy dla androidów, odcinając drogę ucieczki setkom wypoczywających robotów. Chochliki wgryzły się w przewody zasilania, odcinając komunikację z zamkiem, zatem informacja o zdarzeniu dotarła do Hero Factory dopiero po kilku godzinach. Wysłano odpowiednio przeszkolony oddział, który szybko otoczył szkodniki, aby zneutralizować działania uciążliwych duszków. Bohaterowie poradzili sobie ze wszystkimi chochlikami w ciągu zaledwie dwóch godzin. Posprzątali nawet spalone obiekty rekreacyjne.

Smoki!

Oddział: Epsilon 4
Miejsce: planeta Ziemia
Członkowie oddziału:
Lider oddziału Lanford Puck; Azar Wright, Gil Driver
Cel: Przeniesienie smoka do innej lokalizacji
Raport dotyczący misji:
W odpowiedzi na zgłoszenie alarmowe pod numerem 0-800-HEROFACTORY kierownik ds. misji Zeta wysłał oddział Epsilon 4 — nowo powołaną jednostkę bohaterów z doświadczeniem w dziedzinie walki ze stworami mitologicznymi i średniowiecznymi.

Oddział napotkał bestię w pobliżu miejsca, w którym ją po raz pierwszy zauważono — w szkole średniej na obszarze Ameryki Północnej. Wbrew swojej reputacji brutalnego stworzenia smok spał w niewielkim zagajniku i dał się z łatwością poskromić. Szkody wyrządzone w okolicy były minimalne. Lider oddziału Puck zgłosił niewielkie uszkodzenia pobliskiego zakładu przemysłowego i parkingu. Przed powrotem bohaterowie przeszukali teren zgodnie z rutynową procedurą.

Usuniecie gazu Yequee

Oddział: Mu 19
Miejsce: obłoki gazowe Yequee
Członkowie oddziału:
Lider Emma Sage; rekruci Nate Slick, Geneva Mills i Neko Scott
Cel: Neutralizacja cząsteczek Yeq, które uszkadzają kapsuły kosmiczne i blokują komunikację w galaktyce
Raport dotyczący misji:
Rutynowa, choć istotna misja szkoleniowa. Cząsteczki Yeq obłoków gazowych Yequee, które rozciągają się w galaktyce na przestrzeni 14 milionów mil kosmicznych, to poważne zagrożenie zarówno dla podróżnych, jak i systemów komunikacji. Cząsteczki Yeq przywierają do burt kapsuł kosmicznych i przyspieszają korozję, w ciągu kilku minut wyżerając cenne metale, tworzywa sztuczne i włókna. Mogą także przybierać formę pajęczych nici, które blokują lub odbijają wiązki komunikacyjne, w tym także zgłoszenia alarmowe do Hero Factory. Co więcej, cząsteczki Yeq utrudniają wymianę informacji pomiędzy Hero Factory i oddziałami wysłanymi na misję.

Zniknięcie planety Almaak IV

Oddział: Alfa 1
Miejsce: Almaak V
Członkowie oddziału:
Lider oddziału Preston Stormer, Dunkan Bulk, Jimi Stringer
Cel: Odkrycie przyczyny zniknięcia planety Almaak IV.
Raport dotyczący misji:
Przedstawiciele władz planety Almaak V poinformowali o tajemniczym zniknięciu planety Almaak IV. Nie zaobserwowano śladów zjawisk naturalnych, które mogłyby spowodować to zdarzenie. Mieszkańcy Almaaka V byli na granicy paniki, a wielu z nich przewidywało nadejście końca świata.

Wstępne dochodzenie nie przyniosło wyjaśnienia. Władze Almaaka V winą za zniknięcie planety obarczały nową broń, którą podobno wynaleziono w układzie Prima Giedi. Stringer zauważył, że księżyc planety Almaak IV wciąż krąży po swojej orbicie, co oznaczałoby, że planeta nadal istnieje, ale jest zasłonięta. Dzięki swoim umiejętnościom dźwiękowym Stringer wyłączył system projekcji holograficznej, który przysłonił planetę. Stormer odkrył, że cały incydent został zaplanowany przez wrogie siły w rządzie planety Almaak V, których celem było wywołanie wojny ze światami systemu Prima Giedi. Winowajcy zostali aresztowani.

Ochrona księżniczki

Oddział: Zed 4
Miejsce: Seginus
Członkowie oddziału:
Liderka oddziału Rachel Dodge, Matthew Flare, Lily Fox, Ian Grey
Cel: Ochrona władczyni planety Seginus podczas jej podróży po odległych prowincjach.
Raport dotyczący misji:
Odległe prowincje planety Seginus toczyły wojnę od ponad stulecia. Zawarty niedawno układ pokojowy zakończył działania wojenne, więc władczyni planty zapragnęła odwiedzić zniszczone konfliktem tereny. Oddział Zed 4 został wyznaczony do jej ochrony, co było o tyle trudne, że na planecie Seginus osoba sprawująca władzę musi być pozbawiona jakiegokolwiek strachu.

Po uratowaniu władczyni z bagna pełnego lodowych węży, z objęć kwasowej chmury i wybuchu wulkanu liderka oddziału Dodge nakłoniła ją do przyznania się, że władczyni jednak odczuwa lęk przed niebezpieczeństwem, ale musi się narażać, aby utrzymać zaufanie poddanych. Podczas spotkania z dowódcami dwóch prowincji Dodge i jej oddział spreparowali lawinę i zaaranżowali sytuację w taki sposób, aby władczyni mogła pochwalić się uratowaniem agentów Hero Factory. Zwiększyło to zaufanie do władczyni wśród poddanych i dowiodło jej zdolności przywódczych w oczach dowódców prowincji.

Oszuści

Oddział: Rho 3
Miejsce: Etamin II
Członkowie oddziału:
Lider oddziału Eric Zeal, Kelly Deep, Rosalie Brisk, Michael Crisp
Cel: Odkrycie tożsamości robotów podających się za przedstawicieli Hero Factory na planecie Etamin II.
Raport dotyczący misji:
Po otrzymaniu informacji, że niektóre systemy sąsiadujące z Etamin zakazały wstępu robotom Hero Factory, oddział Rho 3 został wysłany w celu zbadania tej sprawy. Na planecie Etamin II oddział zapoznał się z dowodami skandalicznego sabotażu lub niekompetencji ze strony Hero Factory, co spowodowało zniszczenie ważnego miejsca i ucieczkę trzech groźnych przestępców. Zeal przedstawił dowody, że żadne oddziały Hero Factory nie lądowały wcześniej na tej planecie, lecz światy systemu Etamin nadal były skłonne wspierać nałożony zakaz. Oddział Rho 3 musiał w ciągu 16 godzin udowodnić niewinność Hero Factory.

Przeprowadzone dochodzenie wykazało, że niewielka grupa źle działających robotów czyszczących, które czciły Hero Factory, obwieściła, że jest nowym oddziałem bohaterów. Ich entuzjazm w połączeniu z brakiem szkolenia i niedostatkiem inteligencji spowodowały, że ich „misje” zamieniły się w katastrofy obciążające Hero Factory. Po dowiedzeniu niewinności Hero Factory lider oddziału Zeal zgodził się na przejęcie nadzoru nad robotami czyszczącymi. Obecnie pracują one w Hero Factory w Makuhero City. Zakazy prowadzenia działań przez Hero Factory zostały wycofane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki