FANDOM

DRAGON BOLT kontra JET ROCKA! Informacja tylko dla członków klubu LEGO®!

Tutaj Daniela Capricorn z Hero News Wire. Przekazuję wyjątkowy raport z bitwy toczącej się na ulicach miasta Makuhero City!

Jako pierwsi zobaczycie nowe zagrożenie dla Fabryki Bohaterów, myśliwiec DRAGON BOLT, a także odpowiedź Profesora Ziba — JET ROCKĘ!

Smoki są dziś rzadkim widokiem, ponoć żyje już tylko kilka z nich. Nikczemne mózgi z kosmosu jakoś jednak jednego znalazły i zmusiły, by im służył! Uważaj na jego wielką głowę z przerażającymi kąsającymi szczękami, potężne burzowe skrzydła, pysk miotający pioruny i kolczasty ogon. Namierz płonące w ciemności oczy i celuj prosto w mózg!

Aby zmierzyć się z tym latającym koszmarem, ulubieniec tłumów, Rocka, otrzymał z Fabryki Bohaterów ściśle tajny sprzęt — odczepiany plecak odrzutowy. Razem tworzą JET ROCKĘ!

Bohater staje do walki wyposażony w otwierany, ochronny wyświetlacz, dwa miotacze plazmy, cztery wystrzeliwane rakiety, ostre skrzydła plazmowe i potężne silniki jonowe. ROCKA otrzymał też nowe zaciski rdzeniowe, które chronią jego rdzeń bohatera, oraz zaawansowaną osłonę HUD, dzięki której wie, co dzieje się na polu bitwy nawet, gdy nie korzysta z plecaka odrzutowego.

Czy JET ROCKA zdoła powstrzymać myśliwiec DRAGON BOLT i nie skrzywdzi przy tym niewinnego smoka? Czas pokaże! Tutaj Daniela Capricorn z Hero News Wire, kończę relację!

MINIROBOTY i WIELKIE MECHY!

W HERO FACTORY mocno się pozmieniało! Profesor Zib wyjaśnia:

Ogromne potwory z „Ataku Mózgów” oraz sukces latającej zbroi Jet Rocki zmienił sposób myślenia w laboratoriach HERO FACTORY. Trzeba było przyjąć zupełnie inną skalę!

MINIROBOTY

Nowe kompaktowe kadłuby i mikrordzenie pozwoliły stworzyć jeszcze bardziej wytrzymałych bohaterów. Bohatera w formie minirobota możesz rzucić z jednego końca pokoju do drugiego bez obaw, że cokolwiek mu się stanie. Dokładnie w taki sposób potraktowaliśmy Furno — on zawsze pierwszy rwie się do testowania nowych rozwiązań!

WIELKIE MECHY!

Aby móc walczyć z większymi od siebie przeciwnikami, każdy z minirobotów otrzyma uzbrojony pojazd będący gigantycznym mechem. Pojazdy te wyposażone są w bardzo potężne wystrzeliwane rakiety oraz bronie plazmowe, dzięki czemu są o wiele groźniejsze od bohaterów w pierwotnej wersji!

Mechy dysponują też wielofunkcyjnymi zbiornikami, które mogą posłużyć do przetrzymywania wrogów, naprawy i unowocześniania minirobotów lub nawet produkcji części do mechów!

HERO NEWS!

Doniesienia z Antropolis mówią o atakach gigantycznych podziemnych bestii. To pierwsza okazja do przetestowania nowej technologii Hero Factory. Mówi się, że bohaterowie gotowi są podjąć wyzwanie!

Skoczkami mogą zająć się minibohaterowie, którzy lepiej sobie radzą z walką z licznymi, ale niewielkimi wrogami, podczas gdy do pokonania większych bestii potrzebne będą mechy, crawlery i maszyny latające. Ta strategia działa niezawodnie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki