FANDOM

Biografie

Bulk

Bulk to oczywisty wybór, jeśli zamierzasz polować na Core Huntera. Możesz przeszukać całą galaktykę, ale będzie to strata czasu, bo nikt nie jest tak umięśniony i nie walczy z takim poświęceniem jak Bulk. Bulk jest jak byk wyczekujący na moment, by przypuścić atak. Na cokolwiek. 100% pierwotnej siły, 100% instynktu, 0% rozsądku, 200% bohatera. (Zaufaj nam. W sumie daje to 200%).

Stringer

Stringer jest twardy jak skała. Nic nie jest w stanie wywrzeć na nim większego wrażenia. Stringer ocenia sytuację, podejmuje decyzję, przechodzi do czynów i nigdy nie ogląda się za siebie. Czasem bywa trochę rozkojarzony, zostawia swój sprzęt w dziwnych miejscach i traci poczucie czasu. Ale nadrabia umiejętnością brania spraw w swoje ręce i doprowadzania ich do końca. Kiedy nic nie idzie zgodnie z planem — a zazwyczaj tak się dzieje — można być pewnym, że zrobi co trzeba, by zapanować nad sytuacją. A więc nie panikuj, jeśli wieści o nim zaginą na jakiś czas. W przypadku Stringera brak wiadomości to zwykle dobra wiadomość.

Nex

Nex to drużynowy specjalista od komunikacji. Dzięki jego czarującej osobowości i dobrym relacjom z reporterami program Hero cieszy się dużym zainteresowaniem i wsparciem społeczeństwa. Jeśli ciśnie Ci się na usta odpowiedź: „I co, zamierza pokonać złoczyńców figurami retorycznymi?”, sprawdź najpierw jego osiągnięcia. Są dostępne na kanale Hero i profilu Nexa na Herobooku. Nex jest technomaniakiem i denerwuje się, gdy nie zdobędzie nowej „zabawki” lub ważnego ulepszenia jako pierwszy. Co? Kiedy występujesz publicznie, musisz wyglądać jak najlepiej. Nie możesz pokazać się z zeszłorocznym sprzętem.

Stomer XL

Bohaterowie nie panikują w obliczu kryzysu. Stormer to przywódca drużyny Alfa 1 i weteran z ogromnym doświadczeniem. Nie toleruje złego zachowania złoczyńców i rekrutów. Po prostu wstaje, przejmuje dowodzenie i bierze się do pracy. Koniec, kropka. Oczywiście nie jest to cała prawda. Stormer wymaga wiele od swoich rekrutów, ale ma na uwadze jedynie ich dobro, a oni wiedzą, że zawsze podejmuje słuszne decyzje. Wyraża się zwięźle i na temat. Nie widzi potrzeby posiadania poczucia humoru. Na swoim ultraszybkim motocyklu Stormer jest niepokonany.

Core Hunter

Próbuje zabrać rdzenie bohaterom. Trudne zadanie, ale ktoś to musi robić. Tak naprawdę dla Core Huntera to raczej zmiana hobby w zawód. To wspaniałe, gdy da się połączyć pracę z zainteresowaniami. W tym przypadku jednak nie dla bohaterów. Core Hunter uwielbia swoją kolekcję rdzeni zabranych pokonanym bohaterom, a jego pragnienie poszerzania zbiorów rośnie z każdym dniem. Niestety, jest też dosyć inteligenty i perfekcyjny w każdym calu. Zło i inteligencja to dziwne połączenie. Tylko pomyśleć, jak wiele mógłby osiągnąć, gdyby wykorzystał swoje zdolności do czynienia dobra...

Voltix

Rocka myślał, że pojmał Voltixa i unieszkodliwił go na dobre. Cóż, nie trwało to długo. Voltix jest wyjątkowo nieprzewidywalny, wredny i wypełniony wysoką energią. Wykorzystał czarne dziury Von Nebuli do uwolnienia setek złoczyńców — była to największa ucieczka w historii Hero Factory. Wywołała poważny kryzys wśród bohaterów i stworzyła ogromne zagrożenie dla całej galaktyki. Na swojej planecie, Tanseri 6, Voltix postanowił zbudować najskuteczniejszą broń elektryczną przy użyciu mocy ze Stacji Energetycznej. Chociaż Stringer złapał go, zakuł w kajdanki i sprowadził z powrotem do celi, nie ma gwarancji, że jego pracujący pod wysokim napięciem umysł długo pozostanie bezczynny. Pamiętaj, piorun MOŻE uderzyć dwa razy...

XT4

Ten przywodzący na myśl gada cyborg ma tylko jedno oko i tylko jeden cel. Jego imię oznacza „Extra Twardy z 4 ramionami”. Swoim jednym okiem widzi więcej niż inni za pomocą dwojga (lub większej liczby, w zależności od gatunku), ale jego procesor nie został zaprojektowany do radzenia sobie z emocjami. Nie jest zbyt popularny wśród złoczyńców. Podobno niektórzy nazywają go Różowym Okiem. Ale nie w jego obecności. To byłoby nierozsądne. (Choć to niezbyt w porządku). Zdecydowanie nie umie zachować się w towarzystwie i nie przyjąłby obraźliwych słów na spokojnie.

Speeda Demon

Speeda Demon na swoim nitrorakietowym motocyklu to czyste szaleństwo na kółkach. Jego nieustający, szalony chichot i maniakalne zachowanie sprawiają, że jest zmorą całej galaktyki. On porusza się szybko, a jego umysł? Prrr, stop! Działa jak stado piranii w porze karmienia: jest tak przerażający, że aż fascynuje, ale nikt nie chciałby się znaleźć w jego centrum.

Toxic Reapa

Pochodzący z pokrytej dżunglą planety Z'chaya Toxic Reapa to syn bardzo, bardzo marnotrawny. Wyposażył się w zbiornik ze śmiertelnie toksycznymi odpadami rozpuszczającymi i zanieczyszczającymi wszystko, czego dotknie. Jego zbrodnie skończyły się wraz z uwięzieniem w Hero Factory, ale uciekł z pomocą Black Phantoma.

Jeśli nie zostanie złapany na czas, może zainfekować larwy na swojej rodzimej planecie, tworząc całą armię złowrogich insektów! Jednak z Evo na ogonie będzie potrzebować dużo szczęścia, aby zrealizować swoje plany.

Black Phantom

Jako mózg bezprecedensowej ucieczki z Hero Factory Black Phantom jest równie sprytny, co potężny. Przewyższa o głowę zarówno przyjaciół, jak i wrogów, a jego ostra maczuga szerzy niesprawiedliwość. Jest jednak jeszcze gorzej — jego robot Arachnix może niezwłocznie się sklonować i uprzykrzyć życie każdemu, kto za bardzo się zbliży!

Black Phantom ukrył się głęboko wewnątrz Hero Factory i tylko Rocka może go wyśledzić i powstrzymać. Nie jest to łatwe, gdy Black Phantom zostawia za sobą pułapki…

Jawblade

Zwinny jak rekin Jawblade znacznie lepiej czuje się pod wodą niż na lądzie. Na lądzie zatacza się w komiczny sposób, na punkcie, którego zawsze był przewrażliwiony, wpadając w złość. Teraz, gdy uciekł z Hero Factory, zmierza wprost na — wodną planetę Scylla z szybko działającym związkiem powodującym korozję o nazwie Oxidium. Jawblade chce zebrać tyle Oxidium, aby każdy bohater, który znajdzie się w jego zasięgu, natychmiast zerdzewiał. Nie tak łatwo jednak umknąć przed Furno — nawet pod wodą!

Splitface

Nieustannie tocząc wojnę z samym sobą, Splitface jest istotą częściowo organiczną, częściowo mechaniczną — złą do samego szpiku kości. Jego organiczna część woli śmiertelną truciznę, podczas gdy mechaniczna polega na tnących szponach. Obie te bronie są niebezpieczne, zwłaszcza, gdy nie może się zdecydować i używa obu jednocześnie. Na szczęście można go wyśledzić, podążając za odgłosami kłótni między jego dwoma naturami.

Po ucieczce z Hero Factory Splitface atakuje satelitę komunikacyjnego w systemie Sigma Sigma — chyba, że Surge powstrzyma go na czas!

Thornraxx

Thornraxx uwielbia latać nisko nad wrogami i atakować ich swoim śmiercionośnym żądłem lub miotaczem trucizny. Pochodzi z planety Hive i nawet wśród tych znanych z gwałtowności owadów wyróżnia się, jako niezwykle złośliwy. Informacje o czynach, które zaprowadziły go do Hero Factory są tajne, ale świadkowie są zgodni, co do jednego — będą przeglądać niebo przez resztę życia.

Breeze jest na tropie Thornraxxa, ale nieprzyjazne środowisko go spowolni, dając Thornraxxowi czas na zwerbowanie kolejnych okropnych owadów.

Gadżety i Broń

Maska multiwizyjna

Działające na podczerwień okulary Core Huntera, ulepszone o system postrzegania pozazmysłowego i rentgen, pozwalają mu widzieć mocne oraz słabe punkty przeciwnika — zarówno fizyczne, jak i psychiczne. Dzięki nim może zaplanować atak doskonały — przy minimalnym wysiłku osiągnąć maksymalny efekt. To wyjątkowe cudo techniki, wykończone w kolorach czerni i czerwieni, które idealnie komponuje się z resztą stroju Core Huntera i jest doskonałe do polowania. W dzień i w nocy.

Przyrząd do usuwania rdzenia bohatera

Tak jak cały sprzęt Core Huntera, Przyrząd do usuwania rdzenia bohatera jest dokładnie przemyślanym, precyzyjnym narzędziem inżynieryjnym. Wąski, wytrzymały i niewyobrażalnie ostry w nowej wersji umożliwia błyskawiczne usunięcie. Po pokonaniu bohatera trzeba wydobyć jego rdzeń tak szybko, jak to tylko możliwe. Nie można posługiwać się przy tym tępymi narzędziami, bo wiąże się to z ryzykiem zniszczenia rdzenia. Poza tym, Core Hunter nie znosi bałaganu. Ten niezwykle skuteczny przyrząd gwarantuje, że rdzeń będzie nienaruszony i gotowy do przechowania.

Wyrzutnia rakiet

Jeśli znasz Bulka, wiesz, że wyznaje zasadę ˜„Najpierw strzelaj, a potem nie zawracaj sobie głowy zadawaniem pytań. Nigdy”. Kiedy użyjesz wyrzutni, możesz mieć pewność, że po wszystkim i tak nie pozostanie nikt, komu można by zadać jakieś pytanie. Wyrzutnia obsługuje szereg różnego rodzaju rakiet: naprowadzanych ciepłem, ultradźwiękowych, biodegradowalnych, atomowych — do wyboru. Bulk najbardziej lubi te, które robią wielkie BUM i największy bałagan.

Bicz błyskawiczny

Bicz błyskawiczny pobiera moc od Voltixa, ale może też go nią doładować. Są nierozłączni, tak jakby Bicz był dodatkową ręką — żaden nie potrafi funkcjonować bez drugiego. Bicz może zebrać tyle energii, żeby utrzymywać Voltixa przy życiu w nieskończoność. Jednak Bicz jest nie tylko mocną stroną Voltixa — to także jego największa słabość. Jeśli zostanie zniszczony, obróci się przeciw właścicielowi i okrutnie go zrani. No cóż. Czym byłoby życie bez odrobiny ryzyka?

Miotacz piorunów

Zaskakująco potężny miotacz Voltixa, który wysyła w kierunku ofiary skoncentrowany strumień elektryczny, powodując czasowy paraliż i pozbawiając wszelkiej energii. Daje Voltixowi przewagę, kiedy ten chce obezwładnić bohatera lub innych przeciwników. Bardzo trudno go zdobyć — stanowi cenny przedmiot kolekcjonerski. Kiedy wejdzie się w posiadanie gadżetu takiego jak Miotacz piorunów, nie uniknie się kilku pytań: Czy nadaje się on do zrumienienia bekonu, podsmażenia hot-dogów lub podgrzania kubka gorącej czekolady z piankami? Ale ponieważ jest to przedmiot, który „nie nadaje się do użycia w domu”, nigdy się tego nie dowiemy.

Miotacz plazmowy

Pomyśl o Miotaczu plazmowym jako o czymś w rodzaju puszki z błyskawicą w środku. Chociaż nie potrafi stworzyć takiej temperatury i gęstości elektronowej jak błyskawica, Miotacz plazmowy jest na wpół naturalną siłą, z którą należy się liczyć. Posiada warstwy prądowe, które sztucznie zwiększają opór właściwy. Powoduje to wzrost poziomu koncentracji energii w plazmie, tworząc niezwykle fajerwerki! (Czytaj: wspaniałe eksplozje i potężne wybuchy promieniowania). Podsumowując: dziwaczny gadżet + iskrzące show = ideał dla Nexa.

Nóż laserowy

Ten płomienny nóż potrafi sprawić, że nawet najgroźniejsze cięcia wydają się czyste i gładkie. To kolejny gadżet Nexa, a zatem możemy być pewni, że nie szczędził on kosztów na projekt, wykonanie i komentarze w postaci „chłopie, ale odjazd”. Warto obejrzeć kilka filmów nagranych podczas testowania prototypu. Powiedzmy tylko, że przy użyciu Noża laserowego nie należy rozpalać grilla. Pewna cześć Hero Factory wciąż jest rekonstruowana po małym eksperymencie Nexa.

Przecinak dyskowy

Gwiazdki do rzucania i tnące dyski to gadżety, które... się rzuca. Ale XT4 nie ma cierpliwości do przedmiotów, po które trzeba wracać, więc kazał przerobić swój Przecinak, tak aby był zawsze pod ręką. Pełni on zarówno funkcje broni, jak i obracającej się tarczy. Odważysz się do tego zbliżyć? Może Nex miałby jakieś szanse ze swoim Nożem laserowym, ale jeśli Ty spotkasz kiedyś XT4, nie próbuj rozbrajać go na własną rękę. W końcu on ma aż 4 ramiona, więc z góry będziesz na przegranej pozycji.

Ostrza uderzeniowe

Może nie wyglądają bardziej imponująco niż noże do warzyw, ale jeśli próbowałeś kiedyś swoich talentów w gotowaniu, wiesz, jak bardzo potrafi boleć rana zadana nawet małym nożykiem. Do tego dochodzi fakt, że te małe przedmioty są umieszczone na końcu dwóch ramion XT4. I co Ty na to? Jeśli planujesz spacer ciemną aleją na terenie, na którym grasuje XT4, lepiej włóż rękawice z azbestu.

Ultragłośniki

Odrobinę zmodyfikowana wersja typowych głośników do radioodtwarzacza. W tym przypadku jednak interferencję „konstruktywną" powinno zamienić się na „destruktywną”. Dostosowane w celu zakłócenia pracy i mocy elektrycznego sprzętu Voltixa Ultragłośniki nie mogą powstrzymywać go w nieskończoność, ale dają Stringerowi czas na uchylenie się przed ciosem.

Miotacz soniczny

Miotacz soniczny stanowi wraz z Ultragłośnikami zestaw Stringera przeznaczony do walki z Voltixem. Wysyła skoncentrowane fale dźwiękowe mające powalić przeciwnika na ziemię. Fale te działają zarówno na elementy elektryczne, jak i na materię biologiczną. Przeczytaj uważnie treść instrukcji, zwłaszcza część napisaną małym drukiem. Nie należy używać go bez zatyczek do uszu.

Miecz energetyczny

Elektryczny miecz Stormera, tak jak diament, może przeciąć wszystko, co znajduje się w galaktyce. Jego przypominająca kryształ powierzchnia na pierwszy rzut oka wydaje się delikatna, ale przyjrzyj się dokładnie kolcom na wewnętrznych krawędziach. Kiedy dotrą do celu, aktywują się, by przedrzeć się jeszcze głębiej. Są niezwykle skuteczne. Nieważne, czy ich celem jest lód, stal, złoczyńcy, czy tort urodzinowy.

Trutnie zwiadowcze

Trutnie zwiadowcze to inteligentne, małe owady umieszczone na ramionach Stormera — zaprogramowane, by znosić ekstremalne temperatury i o aerodynamicznym kształcie umożliwiającym poruszanie się z prędkością wiatru. Są idealnymi towarzyszami Stormera w pościgu za Speeda Demonem po lodowej planecie Kollix IV.

Tnące koła

Może Speeda Demon ma nierówno pod sufitem, ale jego nitrorakietowy motocykl nie pozostawia nic do życzenia. Tnące koła nie są jego oryginalną częścią, ale zostały specjalnie zaprojektowane do wyścigu/walki na bliską odległość. Były numerem jeden na „Liście najfajniejszych ulepszeń uszeregowanych według ważności” Speedy Demona. (Uwaga redaktora: Nie mamy pewności, czy Speeda Demon rzeczywiście stworzył taką listę. Trudno nam uwierzyć, że miałby tyle cierpliwości, żeby usiąść i nauczyć się pisać. Często wspominał o takiej liście wśród znajomych, ale samego dokumentu nikt na oczy nie widział). Tnące koła doskonale dziurawią opony i cokolwiek, co za bardzo się zbliży.

Ostrza skrzydłowe

Ponieważ Speeda Demon zawsze żałował, że nie ma rogów jak prawdziwy demon, lubi myśleć, że jego Ostrza skrzydłowe to „bonusowe rogi”. Bonus polega na tym, że może nimi wymachiwać w każdym kierunku i że mają o wiele większy zasięg rażenia niż tradycyjne rogi przytwierdzone do czoła. Znakomicie nadają się do kłucia podążających za nim bohaterów. Poza tym tworzą odjazdowe iskry, kiedy wykonuje na lodzie szalone figury.

Kajdanki bohatera

Te mocne i sprytne kajdanki są niemal tak inteligentne, jak niektórzy bohaterowie. (Wybacz Bulk). Automatycznie dostosują się tak, aby objąć niemal dowolną kończynę złoczyńcy. Wystarczy, że bohater zbliży się na tyle, aby je rzucić, a użyją własnego napędu do złapania więźnia. Będą podążać za nim wokół narożników, pod wodą, miną kasę i polecą dalej — dopóki nie owiną się wokół ramion złoczyńcy. Lub jego macek. Czy co on tam ma.

Nikt nie zdołał uciec po skuciu. Zib proponował odznaczenie kajdanek za odwagę, ale nie byłoby gdzie przypiąć na nich medalu.

Napęd podwodny karabin plazmowy

Furno świetnie pływa, ale dzięki nowemu, błyszczącemu napędowi podwodnemu może pływać po prostu jak ryba. Czy też raczej jak rekin — taki wyglądający jak złowrogi Jawblade. Zmienna szybkość i niezależnie sterowane dwie turbiny umożliwiają Furno niezwykle szybkie pokonywanie wód planety Scylla. Zamocowany karabin plazmowy został dostosowany do działania pod wodą bez ryzyka usmażenia bohatera, do którego jest przypięty. Jest jednak znacznie wolniejszy, niż zwykły karabin strzelający w powietrzu. Furno musi być bardzo blisko, aby go skutecznie użyć. Jednak wszystko na jego drodze przypomina potem pieczoną kałamarnicę!

Tarcza energetyczna Hex

Nowa, fantazyjna zabawka Breez wygląda równie dobrze, jak działa. Tarcza energetyczna Hex używa technologii LREP (zlokalizowanych cząstek energii promienistej) do skupienia i odbicia strzału z dowolnej broni energetycznej czy kinetycznej. Pociski dosłownie odbijają się od niej. Pochłania ładunki plazmowe jak słodycze. Breez może użyć butów z napędem rakietowym do latania z tarczą obróconą na bok, której może używać jako hamulca aerodynamicznego do wykonywania w powietrzu szybkich, nieoczekiwanych zwrotów.

Tarczę Hex można też rozłożyć do większego rozmiaru, aby chronić większego bohatera, ale im większy rozmiar tarczy, tym słabszą ochronę zapewnia. Przy największym rozmiarze mogłaby ochronić całe miasto, ale tylko przed brzęczącą muchą.

Kusza i tarcza energetyczna

Rocka nieźle się spisał, przekonując Ziba, aby pozwolił mu nosić kuszę. Tarcza energetyczna, wyglądająca jak tarcza Breez, ale nie tak potężna, stanowi bardziej ozdobę niż ochronę. Rocka nie potrzebuje ochrony. Rocka to Rocka. Ale z kuszą w rękach, kto nie czułby się niezwyciężony? Na szczęście Rocka wie, jak jej używać i mógłby przy jej użyciu nawlec nić na igłę z odległości 100 metrów. (Igła zostałaby właściwie rozdrobniona, ale Rocka nie szyje).

Samo wymachiwanie tą kuszą często wystarcza, aby złoczyńcy uciekali i chowali się.

Ramię czołgowe

Podczas walki z Toxic Reapa Evo potrzebuje dodatkowej ochrony. Jego czołgowe ramię jest wypełnione antidotum chroniącym pancerz — zwłaszcza stopy. Obudowa jest niezwykle wytrzymała i w połączeniu z miotaczem plazmy to ramię może przebić się przez niemal dowolną przeszkodę.

Tnące szpony

Ulubioną bronią schizofrenicznego Splitface'a są jego tnące szpony — chyba, że akurat woli śmiertelną truciznę. Te szpony to z pewnością najbardziej przerażające, co ze sobą nosi, a przy jego sile, tnie hartowaną stal jak masło. Każdy bohater na ich drodze musi się uchylić — i to szybko! Inaczej czeka go koniec.

Żądło i szpony

Thornraxx wzmocnił swoje naturalne żądło i ostre szpony tak, że prawie nie da się ich powstrzymać. Jakby tego było mało, miota też trucizną, więc bohaterowie strzeżcie się tego potrójnie niebezpiecznego złoczyńcy.

Magmowe ostrza

Skradzione Furno w minionej misji magmowe ostrza Jawblade'a zostały zmodyfikowane tak, aby lepiej działały pod wodą — w jego ulubionym środowisku. Zamieniają niesamowite gorąco w podwójne uderzenie energii wulkanu przecinające wodę bez jakiejkolwiek utraty mocy. Cienka warstwa pary chroni ładunek magmy, podczas gdy zmierza on w kierunku bohatera, który miał dość pecha, aby znaleźć się w zasięgu wzroku Jawblade'a.

Laserowe noże

Wraz ze zbiornikiem toksycznych odpadów laserowe noże Toxic Reapa oznaczają złe wieści dla każdego. Ten złoczyńca uwielbia ich używać do robienia małych, głębokich cięć w ufortyfikowanych budynkach, a potem pompować w nie toksyczne odpady rozpuszczające je od środka. Te noże są również skuteczne bez dodatków, więc bohaterowie strzeżcie się!

Robot Arachnix

Zbudowany przez Black Phantoma robot Arachnix jest jedyny w swoim rodzaju. No niezupełnie. Żaden inny złoczyńca nie ma takiego robota, choć wielu próbowało go porwać. Żadnemu jednak się nie udało. Robot ma wyjątkową umiejętność zwielokrotniania się i namierzania wrogów Black Phantoma. Horda zmierzających w Twoim kierunku robotów-pająków wystarczy, aby dowolny bohater potrzebował natychmiastowej wymiany oleju!

Ostra maczuga

Jakby mało było klonującego się Arachnixa, Black Phantom nosi ze sobą ostrą maczugę. Może nią nie tylko porządnie kogoś uderzyć — jest też dość ostra, aby pokroić nią ser na półprzezroczyste plasterki. Maczuga jest zrobiona ze zubożonego uranu, jest więc nie tylko cięższa od domu, ale także radioaktywna. Tylko Black Phantom ma dość siły, aby jej używać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki