FANDOM

Biografie

Witch Doctor

Kiedyś będący łagodnym profesorem szkolącym rekrutów w Hero Factory Aldous Witch zawsze pragnął rdzeni Quaza, które bohaterowie dumnie noszą na piersi. Udał się na pokrytą dżunglą, chronioną planetę Quatros i sam zaczął nielegalnie wydobywać ten niebezpieczny minerał. Podczas wykopalisk odkrył kamienną czaszkę zakopaną w starożytnej świątyni, a gdy dodał do niej odłamek Quaza, dała mu nie tylko niezwykłe możliwości, ale też zmieniła go w Witch Doctora.

Teraz, potężniejszy niż najsilniejszy z bohaterów, Witch Doctor ograbia planetę z całych złóż Quaza. Niestety cenny minerał utrzymuje Quatros w całości, a jego grabież oznacza zniszczenie całej planety!

Waspix

Chociaż jest z natury agresywny, Waspix zwykle nie atakuje nieprowokowany. Jednak dwa kolce ze zmutowanym Quaza zainstalowane przez Witch Doctora zmuszają tę bestię o wielu kończynach do realizowania jego niecnych planów.

Waspix są trochę inteligentne. Mówią szybko z brzęczącym, świszczącym akcentem. To stworzenia żyjące samotnie wśród czubków drzew ich rodzimej planety Quatros. Uwielbiają przelatywać nad wolniejszymi stworzeniami i stroić sobie z nich żarty, ale ich figle są zwykle nieszkodliwe. Jednak kolce Quaza tego Waspix czynią z niego groźnego przeciwnika dla każdego, kto się z nim spotka w powietrzu.

Raw-Jaw

Zbudowany jak słoń Raw-Jaw przemierza lasy Quatros, niczym się nie martwiąc. Jego wielkie kły i olbrzymia siła pozwalają mu mierzyć się z niemal każdym innym stworzeniem na jego pokrytej dżunglą macierzystej planecie. To znaczy z wyjątkiem Witch Doctora, który zainstalował na nim kolec ze zmutowanym Quaza, aby go kontrolować. Teraz Raw-Jaw przewozi dla Witch Doctora skradzione minerały Quaza.

Ta wielka bestia jest szybka i zwinna jak goryl, będąc groźnym przeciwnikiem dla każdego bohatera chcącego powstrzymać Witch Doctora. Pomimo jego oporów Witch Doctor może zmusić Raw-Jaw do zrobienia wszystkiego — także zgniecenia wszelkich bohaterów, którzy staną mu na drodze!

Scorpio

To rzadkie, przypominające skorpiona stworzenie z pokrytej dżunglą planety Quatros bardzo trudno znaleźć. Pomimo dużego rozmiaru lubią podkradać się przez ciasne przestrzenie i zaskakiwać swoje ofiary błyskawicznym atakiem ogona z żądłem. Aby ogłuszyć bardziej odległe cele, Scorpio używa zamocowanej na ogonie wyrzutni kul, co umożliwia mu bezpieczne podejście. Ciężki, kolczasty pancerz płytowy chroni go przed niemal wszystkimi innymi drapieżnikami na planecie.

Ten Scorpio ma implant ze zmutowanego rdzenia Quaza i jest kontrolowany myślami przez Witch Doctora. Bardzo inteligentny Scorpio nie znosi być zmuszanym do ochrony złodzieja Quaza, ale nie ma wyboru i musi robić to, co mu każe szalony profesor.

Fangz

Zwykle psy Fangz polują stadnie w swoich macierzystych lasach na planecie Quatros. Jednak niektóre zostały schwytane przez Witch Doctora, potężnego złodzieja Quaza, i zmuszone do jego ochrony przed oddziałem bohaterów, który w końcu nadejdzie, by go powstrzymać. Kolec ze zmutowanym Quaza umieszczony na plecach Fangz umożliwia Witch Doctorowi kontrolować je myślami.

Fangz są niezwykle szybkie, jak również przebiegłe. W pojedynkę mogą być agresywne i są w stanie zapolować na stworzenia znacznie większe od nich. Podróżując w stadzie mogą upolować niemal cokolwiek. Może poza Raw-Jaw. Ich zamocowane na szczęce włócznie mogą przebić dowolną kryjówkę, a te stworzenia potrafią też wspinać się na wysokie drzewa. Jest tylko jedna rozsądna rzecz, jaką można zrobić wobec Fangz — uciekać. Szybko!

Gadżety i Broń

Laska z czaszką

Aldous Witch, były profesor w Hero Factory desperacko pragnął takiego rdzenia Quaza, jak te posiadane przez szkolonych przez niego bohaterów. Ale Quaza był zarezerwowany tylko dla bohaterów. Witch udał się na chronioną, pokrytą dżunglą planetę Quatros z niewielką ilością tego cennego minerału i zaczął go wydobywać. Podczas wykopalisk znalazł starożytną świątynię z kamienną czaszką. Umieścił tę czaszkę na lasce i włożył do niej odłamek Quaza. Czaszka wzmocniła moc Quaza i zmieniła Aldousa Witcha w Witch Doctora — niezwykle potężną istotę.

Kolce ze zmutowanym Quaza po bokach czaszki umożliwiają Witch Doctorowi kontrolowanie stworzeń zamieszkujących planetę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki