FANDOM

Biografie

Preston Stormer

Choć Stormer to całkiem nowy model, jest typem klasycznego bohatera. Jest lojalny i rzeczowy. Nie interesuje go blichtr ani fanfary. Mimo wewnętrznych rozterek, z którymi zmaga się po utracie przyjaciela i współpracownika, jest odważny i twardo stąpa po ziemi. Z danych MissionCam wynika, że wypadek bez wątpienia nie wydarzył się z winy Stormera. Ten nie może jednak pozbyć się uczucia, że można było postąpić inaczej.

Stormer chciał zostać liderem oddziału Alfa, ponieważ wiedział, że sprawdzi się w tej roli. Przyznaje, że lub rywalizować, zatem status najlepszego robota w organizacji z pewnością jest dla niego satysfakcjonujący. Stormer przyznaje także, że czasami bywa nieco uparty.

Dunkan Bulk

Bulk należy do starannie dobranego elitarnego oddziału Stormera. Jest to jeden z najbardziej wytrzymałych i najsilniejszych bohaterów w historii. Znajomi traktują Bulka jak chodzące narzędzie destrukcji.

Nie jest tajemnicą, że Bulk ma więcej siły niż rozumu, ale jest prawdziwym bohaterem i w razie potrzeby potrafi siłowo pokonać każde niebezpieczeństwo. Bulk może przyjąć uderzenie, które powaliłoby drzewo, i spokojnie kontynuować ładowanie. Uważa, że to z powodu jego przymiotów bohatera, ale jego przyjaciele sądzą, że to z powodu grubej czaszki i uporu, który nie pozwala mu się zatrzymać się i poczuć bólu. Mniejsza z tym.

Bulk jest zawsze gotowy do następnej, nawet najbardziej niebezpiecznej misji. Cóż, bez odwagi nie można dołożyć wrogom!

Jimi Stringer

Stringer to jedyny bohater, którego Stormer uważa za stałego członka oddziału. Ta zwinna maszyna do walki jest również muzykiem. Jego muzyczne skłonności są widoczne nawet wtedy, gdy zmiata wrogów basowymi pociskami działa dźwiękowego.

Niezależnie od niebezpieczeństwa misji i typu zagrożonych osób lub obiektów Stringer zawsze zachowuje spokój — czasami do granic irytacji Stormera i Bulka. Stringer nie może nic na to poradzić, po prostu ma filozoficzne podejście do świata, co pozwala mu także tworzyć urocze teksty piosenek. Gdy nie komponuje, po prostu płynie z prądem i cieszy się ze swojej pracy. Upodobania muzyczne Stringera są dalekie od spokojnych, ale sam bohater jest właśnie taki.

William Furno

Wszyscy, którzy mieli udział w jego skonstruowaniu, zgodnie twierdzą: Furno jest naprawdę wyjątkowy. To najnowszy i najnowocześniejszy model. Pierwsze naładowanie rdzenia bohatera Furno wyzwoliło reakcję Quaza, która prawie zmiotła wszystko dookoła. Fala uderzeniowa przekroczyła normę tak mocno, że naukowcy z Hero Factory uznali, iż bardziej przypominało to ostatnie — a nie pierwsze — ładowanie rdzenia bohatera. Wszyscy zatem z niecierpliwością czekają, co się stanie, gdy Furno ukończy swoją ostatnią misję próbną i uzyska dostęp do ostatniego superładowania. Niewątpliwie Furno ma zadatki na prawdziwego bohatera... oczywiście jeśli szczęście mu dopisze i przetrwa w jednym kawałku.

Natalie Breez

Niech nie zwiedzie Cię zwiewny wdzięk tego rekruta — to przedstawicielka wagi ciężkiej. Breez jest niezwykle inteligentna i ma wrodzony talent dyplomatyczny, ale potrafi także walczyć jak lwica o młode, gdy zagrożone jest bezpieczeństwo niewinnych osób.

Poza zdumiewającymi umiejętnościami walki Breez ma jeszcze wiele innych zalet. Została skonstruowana w ramach eksperymentalnego programu, który po początkowym naładowaniu utworzył łącze z przyrodą w najlepiej poznanych regionach galaktyki. Jej koledzy żartują, że może być „brakującym ogniwem”, ponieważ potrafi się porozumiewać z prawie każdym, nawet najdziwniejszym, stworzeniem. Oczywiście zazwyczaj oznacza to, że w jej kapsule sypialnej mieszka jeden z tych strasznych stworów.

Mark Surge

Surge to buntownik z ogromną siłą rażenia.

Furno, Surge i Breez to trzy najnowsze modele, a każdy z nich jest wyposażony w eksperymentalne części, które wymagają szczególnej skrupulatności. Ostatnie, czego pragnąłby taki młodzik, jak Surge, to dziwaczny naukowiec kręcący się nieustannie w pobliżu i badający jego reakcje. Jednak — jak zawsze podkreśla Furno — jeśli chcesz być prawdziwym bohaterem, musisz przestrzegać zasad. W przypadku Surge'a łatwiej to powiedzieć, niż zrobić. Ma dobre zamiary, dopóki coś go nie wkurzy. Wtedy przestaje zauważać długoterminowe cele i daje się ponieść emocjom.

Von Nebula

W porównaniu z tym mrocznym złoczyńcą zwykłe szumowiny wyglądają jak harcerze. Przepełnia go bowiem nienawiść wielka jak nieuleczalna choroba, która zmusza go do realizowania życiowej misji: znaleźć i zniszczyć Hero Factory! Najpierw jednak chce zmienić superładowarkę rdzeni w najbardziej niszczącą broń na antymaterię. Von Nebula zamierza jej użyć do rozbicia Stormera w chmurę cząsteczek.

Nienawiść Von Nebuli jest głęboka, ale jej przyczyny są owiane tajemnicą. Nikt nie wie, dlaczego Von Nebula tak uparcie zmierza do destrukcji — zwłaszcza do zniszczenia Hero Factory.

Tego potwora pod żadnym pozorem nie należy chwytać samodzielnie. Tylko Hero Factory może podołać temu wyzwaniu.

Rotor

Ten latający rzezimieszek to sługus i pochlebca Xplode’a. Rotor ma ostrze, które służy nie tylko do nadlatywania do ofiar, ale także do ścinania im głów. Wyjaśnia to jego zakręcone poczucie humoru.

Poza niebezpiecznym ostrzem Rotor jest wyposażony w miotacz toksycznego gazu i wyrzutnię meteorytów.

XPlode

Ten wybuchowy rzezimieszek nie jest jednym ze zwykłych płatnych zabójców zwerbowanych przez Von Nebulę. To przestępca z podziemnego świata, któremu nie brak pieniędzy ani władzy. Gdy jednak zadanie zapowiada się interesująco, można go namówić do przyłączenia się. Dowcip Xplode'a jest prawie tak ostry jak jego trujące pociski, którymi jest naszpikowany jego potężny korpus.

Gdy pracuje dla Von Nebuli, jest jednym z popleczników, którzy budzą największą grozę. Niecierpliwy, porywczy i kwestionujący autorytety XPlode jest agresywnym złoczyńcą. Jego broń to wybuchowa kolczasta zbroja i wyrzutnia meteorytów.

Corroder

Corroder ma kwasowy język, który doskonale współdziała z miotaczem kwasu. Ten potwór nie jest głupi — woli wydawać rozkazy, niż je przyjmować. Jest też na tyle bystry, aby nie zadzierać z Von Nebulą, chyba że ma pewność, iż mu się upiecze.

Jest to jeden z mniej doświadczonych popleczników Von Nebuli. Porusza się na czterech kończynach, a w walce wręcz używa swojego rogu Corroder atakuje wrogów ostrymi jak brzytwa szponami i kwasową śliną. Podczas walki korzysta także z wyrzutni meteorytów.

Thunder

Ten hałaśliwy czarny charakter jest uosobieniem brutalnej siły: ma miażdżące szpony i ciało zamieniające się w kulę zgniatającą przeciwników. Nie jest to najbystrzejsza postać, lecz to go nie zniechęca. Thundera bawi śmiertelne straszenie niewinnych obywateli samym spojrzeniem.

Thunder to najsilniejszy sługa Von Nebuli. Dzięki metalowemu korpusowi Thunder jest jednym z najpotężniejszych, najwytrzymalszych i najgroźniejszych złoczyńców. Zazwyczaj walczy przy użyciu wyrzutni meteorytów i potężnych, miażdżących szponów.

Meltdown

Masywny psychotyczny cyklop czerpie przyjemność z wystrzeliwania toksycznych pocisków i cierpienia swoich wrogów. Najlepszym określeniem tej kreatury jest „złośliwy potwór”.

Meltdown to najgroźniejszy sługa Von Nebuli, a jego broń to wyrzutnia odpadów radioaktywnych i wyrzutnia meteorytów.

Gadżety i Broń

Wyrzutnia odpadów radioaktywnych

Tę broń specjalną zauważono przy Meltdownie. Jest on uważany za skrajnie niebezpiecznego — po części właśnie ze względu na ten bardzo skuteczny gadżet. Zmodyfikowana wyrzutnia meteorytów jest przyczepiana do zbiorników z odpadami radioaktywnymi, a z odpadów są formowane toksyczne kule. Następnie kule są wystrzeliwane z wyrzutni. Podwójne ostrza akceleratora zwiększają szybkość toksycznych kul, przez co pociski są podwójnie niebezpieczne. Dodatkowe utrudnienie stanowi fakt, że Meltdown jest zabójczo precyzyjny. Wszystko na jego drodze błyskawicznie pokrywa się grubą warstwą radioaktywnej masy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki